פתיחת חשבון בנק

פתיחת חשבון בנק

מעוניינים לדעת כיצד לפתוח חשבון בנק בימינו? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שיסייע לכם להגיע לחשבון בנק משלכם בעידן המודרני. המאמר יתייחס בהרחבה גם להורים לילדים השואפים להסדיר עבורם חשבון בנק. המהלכים שנעשים בימינו לפתיחת החשבון מתבססים במידה רבה על דיגיטציה ופחות על מפגשים עם פקידים. פרטים, במאמר מידע זה.

התכנון הראשוני של חשבון הבנק

פתיחת חשבון בנק נעשית באתר האינטרנט של הבנק. שם, תוכלו לקרוא מפרטים מלאים על תוכניות של חשבונות בנק. ישנם חשבונות בנק המיועדים לילדים תחת השגחת ההורים שלהם, לעומת חשבונות בנק למבוגרים עצמם בכל הסטטוסים, חיילים בשירות חובה, משוחררים, סטודנטים, עובדים שכירים ועצמאיים. בואו ללמוד אודות התוכניות השונות, לקרוא מה יש להן להציע ולבחור את הטובה ביותר עבורכם.

חשוב להתבסס על מצבכם הפיננסי

תמיד ישנם אנשים שנמצאים בסטטיסטיקה של גיל או מעמד מקצועי שלא מחזיקים באותה כמות כסף כמו יתר חבריהם. לחלקם יש פחות כסף ולחלקם יותר, והסיבות כמובן שונות. לכן, חשוב להתעכב על "למי מיועד החשבון", לאלו מעבירי משכורת הוא מיועד, מאיזה סכום, וכד'. בדרך זו תוכלו לדעת מהי פתיחת חשבון בנק המהווה את האלטרנטיבה הטובה ביותר עבורכם.

בדקו מהם ערוצי ההלוואה והעברות הכספים השונות

חשבון הבנק ישמש לא רק לחיסכון כלכלי אלא גם להוצאות מעת לעת. חשוב לבדוק מהם דרכי התשלום עמם התנהלתם עד כה ולוודא שהן נמצאות בתוכנית חשבון הבנק שלכם. אנו ממליצים שיהיה כרטיס אשראי בנקאי כדי לחסוך את העמלות הגבוהות של כרטיסים חוץ בנקאיים. כמו כן, בעת פתיחת חשבון בנק אנו ממליצים להסדיר פנקסי המחאות וכמובן ממשקי העברה דיגיטליים באמצעות אתר האינטרנט של הבנק, כולל הכנת רשימת מוטבים קבועה, אם ישנה כזו (בעל הבית בשכירות, ספק שירות קבוע וכד').

בדקו האם מגיעות לכם הנחות כלקוחות חדשים

חשוב לבדוק, לפני אישור פתיחת חשבון בנק, האם מגיעות לכם עמלות יותר נמוכות, עמלות שורה, עמלות אוברדרפט וכד'. כלקוחות חדשים, מגיעות לכם הטבות מעין אלו במרבית התוכניות. בדרך זו תוכלו להבטיח כי החשבון שלכם נפתח על הצד הטוב ביותר ועל בסיס חיסכון כלכלי מרבי.

לפני אישור החשבון, שוחחו עם הפקידים

אמנם למדנו כי פתיחת חשבון בנק נעשית באינטרנט אך אין טוב ממראה עיניים וממשמע אוזניים. רצוי מאד לקבוע פגישה בסניף הנבחר לפני שתפתחו את החשבון, לשוחח עם הפקידים, לברר מי הוא הצוות הממונה שלכם וכד'. אמנם עיקר הפעילות תיעשה באינטרנט אך תמיד רצוי לדעת שישנו גורם אנושי אליו תוכלו לפנות במקרי חירום או בעתות חריגות. בדרך זו תוכלו להבטיח כי אתם תקבלו את השירותים הבנקאיים הטובים ביותר ולא תיכנסו לתוכנית מאולצת בה רק האינטרנט מבדר.  כשיש מי שדואג לכם בתוך הבנק – זה כמובן המצב הטוב ביותר עבורכם כבעלי חשבון. דוגמאות לשיחות עם הפקידים: תוכניות חיסכון בנקאיות שונות, אפיקי השקעות סולידיים או בעלי סיכון וכד'.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שירות מחשוב לעסקים – מדוע חשוב שזה יעשה ע"י אנשי מקצוע
בימים שבהם כמעט כל התקשורת מתנהלת על בסיס וירטואלי, כל מנהל חברה מבין את המשמעות של שילוב תשתיות...
קרא עוד »
אפר 28, 2020
מתעניינים בקורס פסיכומטרי אונליין? כל מה שחשוב לדעת
מבחן פסיכומטרי משמש ככלי למיון מועמדים שנרשמו למוסדות אקדמיים בארץ ומשמש לצורך חיזוי ההצלחה של...
קרא עוד »
פבר 03, 2022
עו"ד מקרקעין נתניה
אם מצאתם את דירת החלומות שלכם, ברכות חמות, אבל לפני שאתם מתחייבים או חותמים על נייר כלשהו, תנו אותה...
קרא עוד »
אפר 27, 2021