תהליך קניית זהב 14 קראט מהמוכר לקונה

קניית זהב 14 קראט

קניית זהב 14 קראט היא עסקה משתלמת לכל המעורבים. ערך הזהב לא רק שומר על יציבות, אלא הולך ומרקיע שחקים, וסוחרים אמיצים יודעים לרכוש זהב ולמכור אותו ברווח, כך שגם אתם, המוכרים, וגם הם, הקונים את הזהב, מרוויחים.

14 קראט זה הקראט הנפוץ ביותר בתכשיטים, או לפחות בישראל, שכן הפופולאריות של תכשיטי זהב כאן גבוהה מאוד. נוח לעבודה, קל לעיבוד, ויוקרתי מאז ומעולם, הזהב מהווה חומר הגלם המבוקש ביותר לתכשיטים, כך שהמוני ישראלים מחזיקים בביתם לפחות תכשיט זהב אחד אם לא יותר, עגיל, עדיליון, גורמט או טבעת, ולעיתים אף יותר. אז איך מקבלים עליהם כסף?

קניית זהב 14 קראט – צד המוכר:

אם אתם רוצים למשכן ולמכור את הזהב 1 קראט שלכם, אתם צריכים להכיר כמה עובדות, כאשר הראשונה היא שזהב משנה את מחירו כל יום, והתוצאה היא שמי שלא עם היד על הדופק, לא יודע כמה באמת שווה הזהב שלו.

הדבר השני החשוב להבין הוא שסוחר זהב לא ירצה לשלם יותר מדי על הזהב שלכם, ובטח לא לשלם סכום שלא תואם את הערך של הזהב בשוק. אל תצפו למצוא קונה בור לתכשיטי הזהב 14 קראט שלכם, שכן התחום הזה ער חי ובועט, והסוחרים מתעדכנים כל הזמן ויודעים כיצד לבדוק. מה בודקים? את טוהר הזהב!

לכן הכירו את סוגי התערובות (כן, תכשיט הזהב שלכם הוא לא 100% זהב, אלא הרבה פחות) ותכירו את ערכם הכללי כדי להתחיל להבין מה עמוד לפניכם בקניית זהב 14 קראט.

קניית זהב 14 קראט – צד הקונה

כמו שאתם צריכים להכיר את שער הזהב העדכני ליום בו אתם מתכננים למכור, דעו כי הקונה חייב לבדוק בזמן אמת כדי לא להפסיד ולשלם יותר מדי. מעבר לכך, קניית זהב 14 קראט מתחילה ונגמרת בשקיפות והצעת מחיר מסודרת, שמוגשת לאחר הערכה של איכות וטיב הזהב שלכם.

כל קניה ומכירה של זהב 14 קראט מתועדת, ניתנת בעבור חשבונית, ובסכומים החוקיים תעשה במזומן, כך שהקונה מכין עימו תמיד כסף נזיל. הקונה הרציני מחזיק משרד, אבטחה, ואת כל מה שצריך כדי לבצע הערכת שווי, כדי להפוך קניית זהב 14 קראט לעסק לכל דבר.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
באיזה מקרים צריך לעשות הסכם ממון על נכס?
נכס הוא סוג של נכס שיש לו ערך וניתן להשתמש בו כדי להרוויח הכנסה. לפיכך, חשוב לדעת כיצד להשתמש בנכס...
קרא עוד »
ינו 09, 2023
הערכת שווי לחברות, המדריך הקצר
הערכת החברה היא שווי מניית החברה, הנקבע על ידי הכפלת מספר המניות הקיימות במחיר למניה. חברות מוערכות...
קרא עוד »
מרץ 04, 2023
הסמכת CCSK – איפה כדאי ללמוד?
אם הגעתם לכאן אתם ככל הנראה מחפשים מידע עדכני על הסמכת CCSK. זוהי הכשרה בתחום אבטחת המידע ששייכת לענף...
קרא עוד »
אוק 10, 2021