ביטוח תכולה – מה הוא כולל?

ביטוח דירה

כל התחום של ביטוח דירה הוא למעשה שם כללי לשני ביטוחים נפרדים. מדובר על ביטוח מבנה וכן על ביטוח תכולה הנמצאת בתוך הדירה. הביטוח של תכולת הדירה זהו ביטוח המבטח את כל מה שיש בתוך הבית מפני גניבות, ביטוח מפני נזקים שונים אשר עשויים לקורת למבנה כתוצאה מכוחות טבע שונים כמו הצפה של מי גשמים, שריפה שפורצת וכן הלאה.

ביטוח תכולת דירה – מה זה כולל?

חשוב לבדוק את פוליסות הביטוח ולבדוק מה בידוק זה כולל והאם יש כיוסי לכל הבעיות או הפגיעות שעשויות לקרות לבית. אם זה פגיעה בגלל שריפה, פגיעה בגלל שיטפון של מי גשמים, פגיעה בגלל הצפה ממקור חיצוני כמו פגיעה במערכת הביוב וכן הלאה, שריפות, נזקים שונים שעשויים לקרות בגלל מזג אוויר קיצוני, התפוצצויות מסוגים שונים במערכות או בתשתיות של הבית וכן הלאה.

חשוב לדעת כי ישנן הרחבות רבות ושנות אשר אלו עשויות להיכלל בתוך הביטוחים וגם עליהם אפשר לא פעם לקבל פיצויים.

מידע נוסף על ביטוח תכולה – הומי חברה לביטוח

ביטוח צד שלישי

על פי רוב הביטוח של תכולת דירה אמורה לכלול מעבר לכיוסי או לפיצוי על הנזקים שנגרמו לרכוש שנמצא בתוך הדירה, גם פיצויים או כיסויים על נזקים אשר נגרמו לצד שלישי. כמו לדוגמא כיסוי ופיצוי עבור חפצים שהיו בבית המבוטח אשר אלו שייכים לעובדי משק בית או כיסוי האחריות של מעבידים שהם כלפי העובדים הללו. כמו כן במרביתם של פוליסות הביטוח יש כיסוי גם על חפצים של בני הבית אשר אלו לא נמצאים דווקא בתוך הבית. זה יכול לכלול תכשיטים יקרי ערך, מחשבים ניידים, מצלמות, מכשירים סלולאריים וכן הלאה, שאלו הם חפצים אותם על פי רוב מקובל לקחת מהבית והאדם נושא אותם אתו.

פונים אל חברת הביטוח הנכונה

חשוב לפנות אל חברת ביטוח אמינה, מקצועית ומוכרת אשר תבטיח כי הביטוח אכן יהיה ביטוח אמין ומשתלם והפוליסה תכסה את כל מה שרק אפשר לקבל במסגרת פוליסת ביטוח לכיסוי תכולת דירה.

חברת ביטוח אמינה אכן מבטיחה את כל אלו ומעניקה ראש שקט למבוטחים שלה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כך תבנו לכם תוכנית של הכנסה פסיבית
רציתם ליצור לעצמכם הכנסה פסיבית? להגיע לעצמאות כלכלית ולשכוח מכל העומס הנורא שאתם חיים בו? בואו וקראו...
קרא עוד »
ינו 11, 2019
אילוף כלבים בפנסיון: טיפול בסוף החיים מנחם את הכלב שלך
כאשר כלב מגיע לשלבי הסיום של חייו, מתן טיפול מתוך חמלה הופך בראש סדר העדיפויות של הבעלים, לרבות במהלך...
קרא עוד »
יול 04, 2023
טיפים להשקעה ויזמות במבני תעשיה
היום ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר בוחרים להשקיע את הכסף שלהם במגוון רחב של תחומים שונים. למעשה החוכמה...
קרא עוד »
מרץ 26, 2020