ביטוח לעסק – למה זה לא אחראי לא לעשות אותו?

הקמה של עסק חדש היא תמיד צעד מרגש ומלהיב. כאשר אנחנו מקימים עסק חדש זה פשוט לא יהיה אחראי מצידנו אם לא נעשה לו ביטוח לעסק. אנחנו חייבים לדאוג לבטח את העסק שלנו נגד תביעות של לקוחות שאולי לא יהיו מרוצים מהשירות או מהמוצרים שלנו ויחליטו לתבוע אותנו. אם אנחנו רוצים להיות מוגנים במאה אחוז מפני תביעות ולוודא שתביעה לא תמוטט את העסק שלנו (ואותנו כלכלית) אנחנו חייבים לבטח את כל ההתנהלות העסקית שלנו מא' ועד ת'.

ביטוח לעסק – לאיזה עסקים?

ביטוח לעסק הוא דבר שנחוץ ויכול להתאים לכל סוגי העסקים מרופאים ועד בתי ספר לחוגים או מסעדות. כל מקצוע בו אנחנו עובדים עם לקוחות או עם מטופלים מחייב אותנו לשמור על עצמנו כלכלית ומשפטית. כל בעל עסק או איש מקצוע יכול לבצע טעות בתום לב שלא תמצא חן בעיני הלקוח שלו או שחב וחלילה תגרום לנזק ללקוח. אם אנחנו לא רוצים שטעות שעשינו תגמור על החיים המקצועיים, הכלכליים ותשית עלינו משבר אישי קשה מאוד חשוב שנוודא שהעסק שלנו מבוטח.

למה כל עסק צריך סוכן ביטוח מלווה?

כל עסק חייב שיהיה לו סוכן ביטוח מלווה. בדיוק כמו שאנחנו עובדים עם רואה חשבון ובלעדיו לא נוכל לנהל את העסק שלנו, כך אנחנו צריכים להתרגל לעבוד גם עם סוכן ביטוח צמוד שידאג לכל הפן של ביטוח לעסק שלנו. סוכן הביטוח יוכל ללוות אותנו באופן אישי במקרה שלקוחות יחליטו לתבוע אותנו או במקרה אחר בו עובדים שלנו יחליטו לתבוע אותנו.

בסופו של דבר, עסקים שאין להם ביטוח מסתכנים מאוד. אנחנו חייבים שלעסק שלנו יהיה ביטוח איכותי שיכסה אותנו במקרים שונים של תביעות בין אם מצד לקוחות לא מרוצים ובין אם מצד עובדים לשעבר. גם ספקים של העסק או מתחרים שלו יכולים לתבוע אותנו וחשוב שנהיה מודעים לכך. ככל שפוליסת הביטוח העסקית שלנו תהיה מקיפה יותר כך נהיה מוגנים יורת מבחינה כספית ומשפטית ומקרה של תביעה נגד העסק לא ישבור אותנו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחסנים להשכרה במודיעין – אחסון יעיל לעסק
מחסנים להשכרה הופכים כעת לטרנד פופולרי בעולם. הם מציעים מקום לאחסון סחורות, והם יכולים לשמש גם כשטח...
קרא עוד »
מרץ 30, 2023
תרומה – כיצד אנחנו יכולים לעזור לאנשים?
אחת המצוות החשובות ביותר שקיימות, לא רק במובן דתי אלא בכלל במובן האנושי, זה מתן תרומה, בסתר או לא בסתר....
קרא עוד »
אוק 21, 2018
נמאס מהבניין המשותף? כך תאתרו בתים למכירה
חלומו של כמעט כל ישראלי הוא להתגורר בבית פרטי משלו. ללא שכנים בבניין, ללא וועד בית, מריבות, שכנים...
קרא עוד »
יונ 07, 2021