האם הנדל"ן העסקי בעקבות הנדל"ן הפרטי

האם הנדל"ן העסקי בעקבות הנדל"ן הפרטי

היום כל מי שמעוניין להשקיע את הכסף שלו בהשקעה חכמה וסולידית, חייב לבחון היטב את האופציות השונות שקיימות בשוק. אם בעבר היה מספיק לשים את הכסף בבנק לכמה שנים, כדי ליהנות מריבית גבוהה ומפנקת, הרי שהיום הריבית עומדת על אפס. לא ניתן להתעשר במיוחד מהריבית האפסית שהבנק מספק, לכן יש צורך לחפש השקעות סולידיות אחרות. שוק ההון יכול להוות חלופה מסוימת, אך מדובר על חלופה מסוכנת שלא מתאימה לכל אחד. הבורסה העולמית לצד הבורסה הישראלית עלולות לנוע לכיוונים שונים, דבר שיכול לגמור את כל כספי ההשקעה שלכם, תוך שעות ספורות בלבד. לכן ההשקעה הטובה ביותר שקיימת היום בארץ, היא ההשקעה בנדל"ן. רוב האנשים בוחרים להשקיע בנדל"ן פרטי, אך למעשה הנדל"ן העסקי נחשב להשקעה הרבה יותר טובה והרבה יותר משתלמת כמו למשל היצע של מחסנים להשכרה לקהל הרחב.

מהם היתרונות של הנדל"ן העסקי על פני הנדל"ן הפרטי

קודם כל, כדאי לדעת כי הנדל"ן הפרטי נמצא בארץ בבועה מסוימת, היות והמחירים ממשיכים לגדול ללא שום שליטה, דבר שמעלה את הטענה כי ביום מין הימים הבועה תתנפץ. רוב הצעירים בארץ לא מסוגלים לרכוש לעצמם דירה, ללא שום עזרה מההורים או משכנתא עצומה מהבנק. הדבר מעלה את הסברה כי יבוא יום וכבר לא יישארו אנשים שיוכלו להרשות לעצמם את מחירי הדירות המטורפים האלו. לעומת זאת, הנדל"ן העסקי יישאר תמיד בראש רשימת ההשקעות המומלצות, היות והלקוחות כאן הינם חברות ועסקים שונים, אשר מעוניינים לצמוח ולהתקדם במבנים חדישים ומרווחים יותר. למעשה, התשואה מהשקעות בנדל"ן מסחרי או עסקי עומדת היום על סכום של  8%-10% שנתי, לעומת תשואה של 3% – 5% בלבד בנדל"ן הפרטי. כמובן שצריך לבחור היטב את הנכס, לשים לב לגודל שלו, למיקום שלו ולעלויות הנלוות שלו, אך נכס איכותי יכול להוות את ההשקעה הטובה ביותר שלכם. בונוס נוסף, הוא העובדה שהשכרת הנכס תהיה לתקופות ארוכות יותר, כך שאין צורך להתעסק עם שוכרים פוטנציאליים כל שנה מחדש.

לסיכום, הנדל"ן העסקי נחשב ללא שום ספק לאפיק ההשקעה האיכותי והמשתלם ביותר בארץ. אם בעבר נדל"ן פרטי נחשב להשקעה חכמה, הרי שהיום הוא מפנה את מקומו לנדל"ן המסחרי. לקריאה נוספת בנושא ומציאת נכסים מסחריים – היכנסו לאתר נדל"ן גרופ.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה צריך בודק שכר?
כל אחד אשר פותח עסק חדש או שיש לו חברה פעילה במשך מספר שנים, יודע למה הוא צריך לעבוד עם עורכי דין ורואי...
קרא עוד »
אוק 09, 2020
מחשבון ימים
אם אתם צריכים לחשב ימים ואתם לא כל כך טובים בחישובים או שאתם תמיד מתבלבלים וסופרים יום נוסף או...
קרא עוד »
יול 05, 2022
דיווח על חשבונות בנק בחו"ל
לא מעט ישראלים עובדים בחו"ל, חיים בחו"ל ואף מקימים שם חברות ועסקים שונים. כל מי שמתעסק בתחום חייב להכיר...
קרא עוד »
אוג 13, 2020