איך לבחור קרסוליות לגבר?

אחד מסוגי הגרביים הנפוצים ביותר הם הקרסוליות. קרסוליות הן גרביים קצרות מאוד וכמו שאפשר להבין מהשם שלהן – מיועדות לכסות את כף הרגל עד לקרסול בלבד. למרות שנראה שאין הרבה מה לדעת בעניין רכישת קרסוליות באתר פוזמק, עדיין יש כמה נקודות שכן חשוב לזכור.

קרסוליות – מתי משתמשים בהן?

קרסוליות הן כאמור גרביים קצרות מאוד שמגיעות רק עד לקרסול ולכן הן לא מיועדות לחימום הרגליים בימים קרים, אלא משתמשים בהם כאשר יש צורך לכסות את כף הרגל בלבד. השימוש הנפוץ בקרסוליות הינו כאשר נועלים נעליים סגורות, ויש צורך לגרוב גרב כלשהיא מבלי שזו תציץ אל מעבר לנעל. כמו כן, משתמשים בקרסוליות כגרבי לילה בלילות קרים בהם לא נעים לישון עם רגליים חשופות.

בחירת מידות נכונה – במיוחד בקרסוליות

חשוב מאוד לבחור בגרב במידה מתאימה במיוחד כאשר מדובר בגרביים קצרות כדוגמת קרסוליות. ולמה? מכיוון שהקרסוליות הינן גרביים שמיועדות לכסות רק את כף הרגל עד לקרסול, הרי שאם תגרבו גרביים במידה קטנה, הן לא תגענה עד לקרסול ולא תכסינה את כף הרגל. ולעומת זאת, אם תבחרו בקרסוליות במידה גדולה מידי, הן תהיינה ארוכות ותצצנה מבעד לנעל, מה שאתם כנראה לא ממש רוצי שיקרה.

קרסוליות איכותיות לגבר – היכן קונים?

בשנים האחרונות ישנו טרנד מעניין של מכירת גרביים בחנויות שונות כמו סופרים גדולים, בזאר מציאות, חנויות צעצועים וכדומה. חנויות אלו מוכרות גרביים זולות כמוצרי קופה ומאפשרות לאנשים להצטייד בהם במקרי חירום. אך כמו שאמרנו, מדובר בגרביים זולות ובדרך כלל גם לא איכותיות מי יודע מה… על כן, כאשר מעוניינים לרכוש קרסוליות איכותיות לגבר, לא מומלץ לעשות זאת בסתם חנות, אלא לגשת לחנות ייעודית – חנות בגדים או חנות גרביים – ושם לבצע את הרכישה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ליקויי בנייה – כל מה שצריך לדעת
כאשר אתם רוכשים דירה, קיים מצב שתגלו כי קיימים ליקויי בניה. לא תמיד ניתן להבחין בהם. כאן נכתוב על נושא...
קרא עוד »
נוב 27, 2021
מחפשים מה לעשות בחגים? צימרים למשפחות היא התשובה בשבילכם
החגים הם תקופה מדהימה בה כל המשפחה מבלה יחדיו, אך כל הורה מכיר את זה שבחגים הוא צריך למצוא מה לעשות עם...
קרא עוד »
ספט 29, 2018
דרכון פולני לילדים, מתי כדאי להתחיל לטפל בעניין
בשנת 2004 הצטרפה פולין אל האיחוד האירופי ובעת זו היא בעצם פתחה בפני ישראלים רבים שהינם בעלי שורשים...
קרא עוד »
אפר 21, 2019