זימנו אותי למשפט בתל אביב על נהיגה ללא רישיון – לאיזה עורך דין לפנות?

זימנו אותי למשפט בתל אביב על נהיגה ללא רישיון - לאיזה עורך דין לפנות?

דיני התעבורה כוללים בתוכם כמות גדולה מאוד של חוקים, תתי חוקים ודינים שונים בהתאם לחומרת העבירה. נהיגה ברכב ללא רישיון נחשבת לעבירה על חוקי התעבורה, גם אם מדובר בנהיגה עם רישיון שאינו בתוקף. הענישה עשויה לנוע בין 3 חודשים של שלילת רישיון ויכולה במקרים מסוימים להגיע אפילו עד למאסר. במידה ונתפסתם נוהגים ללא רישיון, בין אם זה נעשה בתום לב או ובין אם לא, פנו בהקדם האפשרי לעורך דין המתמחה בתחום דיני התעבורה. 

כיצד יוכל לעזור לי עורך דין דיני תעבורה?

על אף שהחוק מנוסח באופן די ברור ומדויק בכל הקשור לעבירות ותקנות התעבורה הרי שלעתים בית המשפט מגלה מעט יותר גמישות לאחר בחינת כל מקרה לגופו ואת נסיבות המקרה הספציפי של הנאשם. הסיטואציות עשויות להיות שונות בין מקרה אחד לאחר: נהיגה ללא רישיון כלל, נהיגה ללא רישיון בתוקף, נהיגה עם רישיון המתאים לסוג כלי רכב אחר וכו'. אל תרימו ידיים מבלי שתדברו עם עורך דין תעבורה בתל אביב שידריך אתכם, ייעץ וייצג אתכם מול בית המשפט במטרה להמתיק את העונש שלכם ולהפחית ממנו. 

גודל העונש כגודל חומרת העבירה:

חשוב להבהיר כי הענישה תהיה יותר גדולה בהתאם לחומרת המקרה. הענישה יכולה להיות קנס כספי בלבד, שלילת רישיון לתקופה מסוימת, צבירת נקודות ובמקרים מסוימים אף להגיע למאסר. למשל: אדם שהורשע פעם שנייה בתוך שנתיים בעבירות מסוג זה עשוי לשבת במאסר לתקופה של בין חודש ל3 שנים בהתאם להחלטת בית המשפט.

אז למי פונים?

משרד עורכי הדין עופר חורש הינו משרד ותיק בתחום דיני התעבורה בישראל. המשרד ייצג אתכם נאמנה ויפעל בכל כוחו לסייע בהפחתת העונש תוך בחינה והצגה של נסיבות המקרה. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כנסים וירטואלים – כל מה שצריך לדעת
רוצים לעשות את המעבר מתכנון של כנסים רגילים לתכנון של כנסים וירטואלים? בעידן של היום זה משהו ניתן...
קרא עוד »
דצמ 15, 2020
פענוח מערכות CRM: מתאים לכולם?
חשבת פעם אם מערכת CRM מתאימה לעסק שלך? למרות שהוא נחשב ככלי מהפכני לניהול לקוחות ויעילות עסקית, חיוני...
קרא עוד »
אפר 28, 2024
האם מטבע דיגיטלי יעלה את ערכו מהזהב
המטבעות הדיגיטליים החלו את דרכם לפני לא מעט שנים אך רק בנשים האחרונות הפכו שכיחים במיוחד. מטבעות...
קרא עוד »
אוק 10, 2020