חליפות חתן לאבא של חתן

חליפות חתן

מהן חליפות החתן המתאימות ביותר לאביו של החתן? במדינות רבות בהן הלבוש הוא פריט מסורתי, נהוג כי לאב תהיה חליפה דומה לזו של בנו אבל בעיצוב שמראה כי מדובר על פריטים של פעם, על מנת שניתן יהיה לפנות את הדרך לנסיך האירוע, החתן. לכן, ההמלצה היא לתכנן את חליפת החתן ואת חליפת אביו של החתן בצוותא על מנת להשיג תאימות מושלמת בין 2 סוגי החליפות.

עיצוב החליפות מעיד על אופיו של האירוע

אירוע חתונה יכול להתהוות בלא מעט דרכים, בתוך מבנה סגור, בגן אירועים, בשטח פרטי פתוח הכולל נוף ים, מדבר או יערות, ועוד. כמובן שעבור כל נוף כזה תתאים חליפה אחרת. למשל, חתונה בתוך מבנה בדרך כלל תוביל לרכישת חליפה המבוססת על חולצת צווארון מהודרת, מכנס מחויט ובגד כיסוי כמו ז'קט או ווסט המתאים לצבע של אותו מכנס. בחתונה שנערכת בטבע הדברים נראים מעט שונה. ניתן לבסס את חליפת החתן על הצבע השולט באותו נוף או לבחור בגוון אחר המתמזג איתו. בעוד אשר חליפות חתן מבוססות על בגדים בעלי אופי ריקודי, חולצה ומכנס דקים, עניבת פפיון מהודרת שתציג אותו הכי טוב על הרחבה וכד', לאביו של החתן ניתן להתאים סט דומה, אבל עם פריטים של אבא. לדוגמה, ניתן להוסיף לאותה חליפה כובע מעוגל בעל Look מסורתי (מגבהת) המתאים עבורה. ניתן להתרכז יותר בפריטים עליונים כמו ז'קט גלימה עבה, בעוד החתן יקבל ווסט דק באותו גוון בדיוק.

כאשר הדמיון בין החליפות מורגש, מובטח אירוע מוצלח במיוחד

כאשר מתבוננים על חליפות חתן המיועדות לחתן עצמו וגם לאביו ניתן לאבחן בקלות את סגנון האירוע, עיצובו ואופיו. אם יש לכם אמירה לגבי הדרך בה צריכה להיראות החתונה שלכם, בסלון חתנים מקצועי ייקחו אותה צעד אחד קדימה ויציגו את העיצובים שביקשתם לכונן באירוע, תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר: כפתורים וחפתים נוצצים, עניבות ופפיונים מהודרים ועוד. בדרך זו תוכלו למצוא את 2 הסטים המושלמים של חליפות חתן, האחד עבורו והשני עבור אביו.

לשמח את עצמכם ואת האורחים באמצעות מראה מושלם ליום אחד

חליפות חתן המשמשות את החתן ואת אביו אשר תוכננו בהקפדה בסלון מקצועי יתוו חותם על האירוע ויהפכו אותו לפאר היצירה במלוא מובן המילה. כאשר יתבוננו בכם לא ישכחו את המראות המלבבים לעוד זמן רב מאד. חליפות אלה יוכלו לשמש אתכם גם בעתיד, חלקן במסיבות וחלקן באירועים חגיגיים ועסקיים שונים. לכן, למי שמעוניין להשכיל להוביל את חתונתו בהצלחה וגם לדאוג למלבושו של אביו באירוע, מומלץ לפנות לסלון מקצועי לעיצוב החליפות. בכך, תוכלו להבטיח שתהיו המרשימים ביותר בלבוש בעת האירוע ותזכו להיראות במיטבכם גם בימים שלאחר החתונה, אם תשכילו להשתמש בפריטי החליפה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטבחי גן: המדריך החיוני שלך לפני שאתה יוצא לדרך
היציאה למסע בחירת מטבחי גינה באתר טולמן הוא רגע מכריע המשלב את המסלול החזק של אמנות הקולינריה עם...
קרא עוד »
ספט 15, 2023
בני ינאי
בני ינאי נבחר לאחרונה לכהן בתור סמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש ברשות המיסים. בני ינאי הוא אדם רב...
קרא עוד »
יול 13, 2020
למה חשוב לבחור את האוניברסיטה הנכונה לתינוק
היום ניתן למצוא אוניברסיטה בכל בית עם תינוק, היות ומדובר על משטח פעילות חיוני וחשוב. יש לזכור כי לצורך...
קרא עוד »
נוב 02, 2020