רשלנות רפואית בהיריון – ככה תתמודדו עם זה

רשלנות רפואית בלידה

היריון הוא ברוב המקרים אירוע משמח הכולל התרגשות רבה לקראת הלידה. במקרים רבים נוצרות במהלך ההיריון בעיות רפואיות שונות המצריכות בדיקות רפואיות מדוקדקות, טיפולים ואף ימי אשפוז.

רשלנות רפואית בהיריון

בשנים האחרונות קרו מצבים רבים אשר בעקבותיהם נשים שהיו בהיריון תבעו את הרופאים, המכונים הרפואיים או את בתי החולים אשר טיפלו בהן וגרמו לנזקים אשר חלקם היו לבלתי הפיכים.

כדי להתמודד באופן הנכון עם מקרים מסוג זה, ההמלצה היא לפנות לעורכי דין  מיומנים העוסקים בנישה ספציפית זו ומכירים את נושא הרשלנות הרפואית אצל נשים הריוניות על כל היבטיה וזאת עקב מקרים זהים או דומים, אשר טופלו על ידם.

הגשת תביעה משפטית

עקב המקרה הרגיש, כל הנושא מלווה באמוציות רבות ולכן חשוב לבחור עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית בהריון, סבלני ורגיש שילווה את האישה באופן מקצועי מתחילת הדרך ועד סופה, יהיה קשוב לפרטי המקרה ובהתאם לכך יחליט על האסטרטגיה הנכונה לתקוף את המקרה ולהשיג את הפיצוי הכספי המקסימלי עבור הלקוחה שלו.

הגשת תביעה בגין רשלנות מקצועית חייבת להיות מגובה בכל המסמכים הרלוונטיים על פי סדר כרונולוגי, איזו בדיקה בוצעה, מה היו התוצאות שלה, מה הייתה ההנחיה של הרופא בעקבות כך ומה היו ההשלכות והנזקים בעקבות אבחנה לא נכונה, או הנחיה על טיפול שגוי.

התביעה מתריעה על מצב שקרה כמו לדוגמה דימום, עקב אבחנה אשר לימים התגלתה כאבחנה שגויה, הרופא שיחרר את האישה ההריונית לביתה, כיוון שלדעתו מדובר באירוע חולף. אך בפועל הדימום גרם לכך שהאישה איבדה את העובר.

אילו הרופא היה ערני יותר וחושב לטווח הארוך, הוא היה משאיר את האישה להשגחה במחלקת היריון בסיכון, יוצר מצב שהיא תהיה במנוחה מלאה וכך היה סיכוי שההיריון יוביל לאחר תשעה חודשים ללידה של תינוק בריא.

על עורך הדין שהאישה שכרה את שירותיו להוכיח באמצעות ראיות חותכות כי קיימת רשלנות רפואית בלידה שהובילה לתוצאות העגומות הללו של הפסקת היריון, לידת תינוק בעל נזק בריאותי בלתי הפיך או כל תוצאה קשה אחרת.

 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אינסטלטור בירושלים
בית, בין אם הוא חדש ובין אם הוא ישן, הוא דורש תחזוקה. לפעמים ישנן תקלות שצריך לפתור, ולפעמים מדובר על...
קרא עוד »
יול 03, 2022
נעלי עקב נוחות
נעלי עקב נוחות הן סוג של הנעלה שנועדה לספק איזון בין סגנון ונוחות. בניגוד לנעלי עקב מסורתיות שעלולות...
קרא עוד »
יול 06, 2023
כלכלת משפחה – ניהול תקציב משפחתי
קשה שלא להיתקל במשפחות בארץ שלא מלינות על המינוס בחשבון הבנק. משפחות רבות נוטות להתנהל עם מינוס...
קרא עוד »
יול 14, 2021