מיתוג לעסק – איך מתחילים?

מיתוג לעסק

המיתוג הוא חלק מהותי וחשוב מאוד להצלחת העסק. כיום כל עסק, זעיר, קטן וגדול מתכבד בלוגו מקצועי ומעוצב. חלקם מעולים ועושים את העבודה, אבל יש כאלו עסקים שהלוגו שלהם לא באמת מוצלח. אז איך באמת מתחילים בתהליך מיתוג העסק? מהם השלבים הנדרשים? ואיך עושים את זה טוב? לפניכם בקצרה 4 שלבים בסיסיים, ובאתר https://www.aspaklaria-studio.co.il תוכלו למצוא מדע מקצועי בהרחבה.

  • שלב ראשון – אתם והערכים שלכם

בשלב הראון על בעל העסק להגדיר את העסק שלו ואת הפעילות. בשלב זה הוא נדרש לרוב לענות על בריף יסודי. בו הוא מספר על הפעילות שלו וכמובן על קהל היעד שעשוי להתעניין בשירות שלו. בריף מקצועי ויסודי עשוי להועיל עד מאוד בהמשך, ולכן יש לבצע שלב זה באופן מקצועי ולמלא אותו באופן מושלם.

  • שלב שני – מה אתם רוצים לבטא?

כעת עליכם לשקול היטב מהם המסרים אותם המותג שלכם צריך להעביר ללקוחות. האם אתם מותג יוקרתי ונחשק? מותג עממי ובר השגה? אתם מספקים נוחות? יופי? קלות? טעם? אווירה? חשוב לכם להחליט מהם הערכים אותם אתם מבטאים כדי להתמקד בהם במיתוג שלכם. כי תפסת מרובה – לא תפסת. יש לדייק את המסרים כדי להצליח לבטא אותם.

  • שלב שלישי – סקיצות אפשרויות

לאחר שעברנו את שני שלבי העיון הראשונים אנחנו מגיעים לשלב הבא בו מעצב גרפי מומחה בתחום המיתוג מציע לנו אפשרויות שונות (הקליקו למידע נוסף). לרוב ייבחרו צבעים מסוימים וכן קווים עיצוביים מסוימים שאכן אומרים את דבר המותג שלכם. תקבלו לידיכם מספר סקיצות ואתם תבחנו אותם ותמצאו את הסקיצה הטובה בעיניכם. כמו כן מומלץ לתת לציבור לומר את דברו ולשמוע את חוות דעתם של ההמונים. וזאת באמצעות התייעצות עם גורמים מקצועיים או העלאה לפורום בו אתם מוצאים את קהל היעד שלכם.

  • שלב רביעי – התאמה והדפסה / העלאה לשרת

הלוגו המוכן שלכם הוא התחלה. כעת עליכם להתאים אותו לכל הניירת ומוצרי השילוט שלכם. הלוגו יופיע בגדול של שלט החנות או בית העסק, יופי באתר ובכל מדיה אחרת בו אתם קיימים. הלוגו מסמל את היציבות שלכם ואת השירות / המוצר המעולה שיש לכם להציע ללקוחות שלכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חלונות שחורים לרכב – הטרנד שכובש נהגים בכל גיל
חלונות שחורים לרכב הפכו לפופולאריים במיוחד בתקופה האחרונה. יותר ויותר נהגים בוחרים להתקין חלונות...
קרא עוד »
ינו 19, 2019
מחיקת חובות בישראל, איך זה עובד?
חובות הם תופעה שכיחה בחיים ועלולים לגרום למתח ודאגה רבה. לצערנו אנחנו יכולים לראות אנשים אשר מגיעים...
קרא עוד »
פבר 01, 2023
שומה עצמית מס שבח
מס שבח הוא מס אשר כל אדם שמוכר דירה צריך לשלם על הרווח אותו הרוויח ממכירת הדירה. כלומר, המס יוטל על...
קרא עוד »
אוג 09, 2020