ציפוי מגן לזכוכית

ציפוי מגן לזכוכית

ציפוי מגן לזכוכית נדרש באזורים מועדי פורענות, ביטחונית ופלילית. אנחנו נתקלים לא אחת לתקריות ירי וניפוץ חלונות תוך סיכון יושבי הבית ופיזור הזכוכיות. כדי להבטיח את יושבי הבית מפני פציעות, אפילו מסכנות אדם, חייבים לבצע ציפוי מגן לזכוכית. אגב, לא רק זכוכית המותקנת בחלונות ודלתות אלא גם כל זכוכית אחרת שיש בבית כמו מראות גדולות או קירות ויטראז'. ציפוי מגן לזכוכית הוא בעל שתי מטרות: האחת למניעת פיזור הזכוכית והשנייה כדי למנוע את האפשרות חדירת רסיסים או קליעים בעת פעילות ביטחונית.

ציפוי מגן לזכוכית – מדוע הוא חשוב

ציפוי מגן לזכוכית חשוב באזורים בו מתקיימות פעילויות ביטחוניות כמעט בכל יום לאורך שעות רבות משעות היממה. במבנים ציבוריים, כמו בנק, קופת חולים ואחרים כמות הזכוכית המותקנת בהם גדולה ומהווה סיכון לעוברים באזור ולפיזור הזכוכיות לכל עבר.

ככל שגברו האירועים הביטחוניים לאורך גבול עזה, עוטף עזה, היה צורך לבצע ציפוי מגן לזכוכית בכל הבתים, המוסדות הציבוריים ובמבנים של כוחות הביטחון. מגן הזכוכית שומר על הזכוכית שהתנפצה מלהתפזר לכל עבר ולפגוע בנוכחים. בתוך המגן יש חומר שמש בעת הניפוץ מאין דבק שלמרות שהזכוכית התנפצה היא אינה מתפזרת.

ציפוי מגן לזכוכית יעיל גם בזמן רעידות אדמה. למזלנו עדיין לא הייתה רעידת אדמה משמעותית בישראל שהביאה לאסון המוני אבל כל המומחים אינם שוללים רעידת אדמה בעתיד הקרוב, תוך שניים שלושה עשורים. כשיש התראה כזו כדאי להתכונן ולהבטיח את כל מה שניתן להבטיח כדי שלא יקרה אסון בזמן אמת.

ציפוי מגן לזכוכית

באיזה חומרים עושים שימוש

ישנם בשוק מספר לא מבוטל של  חומרי גלם לציפוי מגן לזכוכיות. התייעצות מוקדמת עם כמה בעלי מקצוע תביא להחלטה הנכונה והמתאימה ביותר. לכל בעל מקצוע יש את השיטה שלו  ולכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ואת המחיר שלה.

מי עושה את העבודה

עם השנים הצטרפו בעלי מקצוע בתחום ציפוי זכוכיות ובאתרי האינטרנט השונים אפשר למצוא את בעלי המקצוע הטובים בתחום ולעשות השווה ביניהם. ברוב האתרים יש אמצעים להתקשר עם בעל המקצוע, עלויות ולו"ז לביצוע העבודה. רובי בעלי מקצוע הוא לטובת הלקוח וכדאי לנצל את העובדה ולהתמקח על המחיר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הבנת היסודות: לפני אימוץ מתכונים צמחוניים
בנוף הקולינרי של ימינו, הפופולריות של מתכונים צמחוניים מבית TheCooker נמצאת בעלייה, ומושכת אנשים המחפשים...
קרא עוד »
פבר 12, 2024
באיזה גיל נהוג להעביר תינוק מעריסה למיטת תינוק?
הבייבי שלכם גדל? מתלבטים האם כבר הגיע הזמן להעביר אותו מהעריסה שהייתה שלו עד עכשיו למיטת תינוק גדולה...
קרא עוד »
אוג 10, 2021
מהם מקורות המימון שמתאימים לעסק שלך?
הקמת עסק היא לא דבר קל, זה לא עניין פשוט, יש שיאמרו, זה לא לעניין לחלשים, בוודאי כשצריך לחשוב על מקורות...
קרא עוד »
מרץ 20, 2020